Koffie Balie 12 min WC 24/7
Beveiligde betaalomgeving

Op zoek naar een

parkeerplek op Schiphol?

Direct reserveren

Algemene voorwaarden

In geval van overmacht (Corona) kunt u zich niet beroepen op de annulerings dekking. Wij kunnen eventueel met u in overleg treden om de geboekte parkeerplaats te verschuiven naar een latere datum.

U kunt kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken.
Tot 24 uur voor vertrek kosteloos annuleren en uw parkeersom retour ontvangen is alleen mogelijk met een bijgesloten annuleringsdekking*
*het actuele tarief vindt u in de boekings procedures
Binnen 24 uur annuleren en uw parkeersom retour ontvangen is slechts mogelijk met een bij ons afgesloten annuleringsdekking plus betaling van € 7,50 afhandelingskosten.
Indien uw vlucht is/wordt geannuleerd terwijl wij u al naar Schiphol hebben gebracht is annuleren niet meer mogelijk.
Indien uw vlucht binnen 5 werkdagen alsnog plaats vindt kan de boeking worden aangepast naar de nieuwe data, voor de genoten shuttle op dag van de geannulleerde vlucht betaald u € 20,—

Langer gebruik maken van de parking kan ook voorkomen.
Voor shuttle parkeren rekenen wij voor 1 en of 2 dagen (kalender) extra parkeren € 10,— voor elke extra dag € 5,— dus;
1 dag extra € 10
2 dgn extra € 10
3 dgn extra € 15
4 dgn extra € 20
Etc.
Voor valet parkeren geldt een bedrag van € 10 per langer geparkeerde kalenderdag.
In afwijking op de gevraagde valet parkeersom kunnen wij indien u langer dan 30 min verlaat bent een extra vergoeding van € 10 vragen.

Bagage + Shuttle
Standaard inbegrepen in de door u geboekte parkeerplaats worden u en uw bagage naar Schiphol gebracht. Inbegrepen bagage; 1 koffer (ruimbagage) 1 x handbagage per persoon.
Extra bagage per item € 5,—
Oversized bagage wordt niet meegenomen, u wordt verzocht deze items eerst op Schiphol af te zetten.

Artikel 1 – Begripsbepalingen

247 Parking kantoorhoudend aan de Hornweg 7 te Aalsmeer.
Reiziger: Natuurlijk persoon welke telefonisch of via de website een reservering heeft geplaatst voor een parkeerservice van 247parking (valet, shuttle of combi).
Parkeerperiode: de periode waarin het voertuig van de reiziger wordt geparkeerd. Dit is de periode gelegen tussen de ingangsdatum (deze datum meegerekend) en de einddatum (deze datum meegerekend) van het parkeren.
Valet parking, parkeren waarbij het voertuig van de reiziger op Schiphol wordt opgehaald en afgeleverd. Het voertuig wordt door een medewerker van 247parking verplaatst en geparkeerd. Bij terugkomst wordt het voertuig naar Schiphol verreden alwaar reiziger deze overneemt.
Shuttle parking, parkeren waarbij het voertuig van de reiziger op de Parking wordt afgeleverd en opgehaald, het voertuig wordt door 247parking verplaatst en geparkeerd. De reiziger wordt van en naar Schiphol vervoert per shuttlebus.
Combi parking (shuttle-valet) parkeren waarbij het voertuig van de reiziger op de Parking wordt afgeleverd door de reiziger, reiziger wordt naar Schiphol vervoert per shuttlebus, het voertuig wordt door 247parking verplaatst en geparkeerd. Bij terugkomst wordt het voertuig naar Schiphol verreden alwaar reiziger deze overneemt.
Combi parking (valet-shuttle) parkeren waarbij het voertuig van de reiziger op Schiphol wordt opgehaald. Het voertuig wordt door een medewerker van 247parking verplaatst en geparkeerd. Bij terugkomst wordt de reiziger naar de parking vervoert per shuttlebus.

Artikel 2 – De parkeerfaciliteit

De reiziger kan door het maken van een reservering bij 247 Parking, waarin de exacte parkeerperiode en aankomst- en retourtijden dienen te worden aangegeven, een parkeerplaats reserveren.
De parkeerfaciliteiten voor buitenstalling bevinden zich op een afgesloten terrein.
247 Parking maakt voor het stallen van voertuigen gebruik van meerdere locaties in Aalsmeer, alle locaties bevinden zich binnen enkele kilometers van de hoofdlocatie aan de Sloterweg 299, Badhoevedorp.
De reservering geeft uitsluitend recht het voertuig gedurende de reserveringsperiode te stallen.
Voor de onderhavige parkeerfaciliteit zijn een specifiek aantal parkeerplaatsen gereserveerd. 247 Parking heeft het recht een boeking af te wijzen indien door deze reservering het aantal aangewezen parkeerfaciliteiten wordt overschreden.
247 Parking heeft het recht om zonder opgaaf van reden reserveringen niet te accepteren.

Artikel 3.1 – Parkeren en retourneren valet parkeren

Reiziger wordt geacht op de dag van vertrek met zijn voertuig naar de vertrekhal te komen. Gevraagd wordt 15-20 minuten voor verwachte aankomst de medewerkers van 247parking hiervan telefonisch op de hoogte te stellen. Vanaf deze locatie wordt het voertuig van de reiziger naar de parkeerfaciliteit gereden.
Bij aankomst dienen de autosleutels te worden afgegeven aan de medewerker van 247parking.
Retourneren: De reiziger dient 247parking, op het daarvoor bestemde telefoonnummer, te bellen als zij geland is. Het voertuig en de sleutels worden aan de reiziger geretourneerd na het tonen van een kopie van de parkeerovereenkomst en geldige legitimatie. 247parking behoudt zich het recht voor het voertuig van reiziger niet af te geven, indien bovenstaande documenten niet kunnen worden overlegd.
Vertraging: De in de reservering vermelde terugvlucht, tenzij niet vooraf bekend, is bepalend voor het gereed zetten van het voertuig bij terugkomst. 247parking heeft een inspanningsplicht om het voertuig van reiziger zoveel als mogelijk bij aankomst gereed te zetten, echter het kan voorkomen dat reiziger bij terugkomst op het voertuig dient te wachten door onvoorziene omstandigheden. 247parking kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. De reiziger is verplicht te melden wanneer er met een andere vlucht retour gereisd wordt.
247parking kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige vertraging ontstaan door latere aflevering van het voertuig, oorzaken kunnen zijn vertragingen onderweg door files, wegenbouw, ongelukken en/of vertragende weersomstandigheden.

Artikel 3.2 – Parkeren en retourneren shuttle

Reiziger wordt geacht op de dag van vertrek met zijn voertuig naar de parking te Aalsmeer te komen. Gevraagd wordt 15-20 minuten voor verwachte aankomst de medewerkers van 247parking hiervan telefonisch op de hoogte te stellen. Op deze locatie wordt het voertuig indien nodig verplaatst en geparkeerd.
Bij aankomst dienen de autosleutels te worden afgegeven aan de medewerker van 247parking.
In afwijking van artikel 3.2.2. heeft 247parking de beschikking over enkele zelf parkeerplekken, deze plaatsen kunnen worden gereserveerd (niet in schoolvakantieperioden). Een medewerker van 247parking wijst de parkeerplaats aan, waarop klant zelf kan parkeren met behoud van de sleutel.
Een shuttlebus brengt reiziger naar de vertrekhal op Schiphol. Ten einde het gebruik van shuttlebus optimaal te benutten kan van reiziger worden gevraagd te wachten op overige reizigers.
Retourneren: De reiziger dient 247parking, op het daarvoor bestemde telefoonnummer, te bellen als zij geland is. Reiziger wordt met de shuttlebus van Schiphol naar de parking gebracht. Het voertuig en de sleutels worden aan de reiziger geretourneerd na het tonen van een kopie van de parkeerovereenkomst en geldige legitimatie. 247parking behoudt zich het recht voor het voertuig van reiziger niet af te geven, indien bovenstaande documenten niet kunnen worden overlegd.
Vertraging: De in de reservering vermelde terugvlucht, tenzij niet vooraf bekend, is bepalend voor het gereed zetten van het voertuig bij terugkomst. 247parking heeft een inspanningsplicht om het voertuig van reiziger zoveel als mogelijk bij aankomst gereed te zetten, echter het kan voorkomen dat reiziger bij terugkomst op het voertuig dient te wachten door onvoorziene omstandigheden. 247parking kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. De reiziger is verplicht te melden wanneer er met een andere vlucht retour gereisd wordt.

Artikel 3.3 – Parkeren en retourneren combi

Reiziger wordt geacht op de dag van vertrek met zijn voertuig naar de parking te Aalsmeer te komen. Gevraagd wordt 15-20 minuten voor verwachte aankomst de medewerkers van 247parking hiervan telefonisch op de hoogte te stellen. Op deze locatie wordt het voertuig indien nodig verplaatst en geparkeerd.
Bij aankomst dienen de autosleutels te worden afgegeven aan de medewerker van 247parking. Een shuttlebus brengt reiziger naar de vertrekhal op Schiphol. Ten einde het gebruik van shuttlebus optimaal te benutten kan van reiziger worden gevraagd te wachten op overige reizigers.
De aankomst keuze kan ook valet zijn, afgeven voertuig wordt dan op Schiphol bij de vertrekhallen.
Retourneren: De reiziger dient 247parking, op het daarvoor bestemde telefoonnummer, te bellen als zij geland is. Het voertuig en de sleutels worden aan de reiziger geretourneerd na het tonen van een kopie van de parkeerovereenkomst en geldige legitimatie. 247parking behoudt zich het recht voor het voertuig van reiziger niet af te geven, indien bovenstaande documenten niet kunnen worden overlegd.
Indien gekozen voor valet bij afgeven voertuig, wordt reiziger door de shuttlebus opgehaald en naar de parkeerplaats gebracht.
Vertraging: De in de reservering vermelde terugvlucht, tenzij niet vooraf bekend, is bepalend voor het gereed zetten van het voertuig bij terugkomst. 247parking heeft een inspanningsplicht om het voertuig van reiziger zoveel als mogelijk bij aankomst gereed te zetten, echter het kan voorkomen dat reiziger bij terugkomst op het voertuig dient te wachten door onvoorziene omstandigheden. 247parking kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld. De reiziger is verplicht te melden wanneer er met een andere vlucht retour gereisd wordt.
247parking kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige vertraging ontstaan door latere aflevering van het voertuig, oorzaken kunnen zijn vertragingen onderweg door files, wegenbouw, ongelukken en/of vertragende weersomstandigheden.

Artikel 4 – Reserveren, betalen, wijzigen en annuleren

De reiziger kan tot 12 uur voor de ingangsdatum van de parkeerperiode een reservering voor een parkeerfaciliteit maken. Het reserveringssysteem geeft direct vanzelf aan of het mogelijk is deze reservering te maken. Boekingen binnen 1 uur voor de aanvraag van de parkeerperiode, kunnen uitsluitend na telefonisch overleg, gemaakt worden.
Betaling: De reiziger kan bij het maken van de reservering de betaalwijze aangeven. Contant, afrekenen vindt plaats bij afgifte auto aan de chauffeur (heenweg). iDEAL, tijdens het maken van de reservering wordt gelijk per bank betaald. Factuur, op specifiek verzoek (met toestemming van 247parking) kan op factuur worden betaald.
De reiziger kan de reservering per e-mail of telefonisch annuleren tot 24 uur voor aankomst bij 247parking. Annuleringskosten bij annuleringen langer dan 24 uur voor aankomst bedragen € 7,50, tenzij er geldende redenen voor annuleren kunnen worden overlegt, één en ander te beoordelen door 247parking. Wijzigingen van de overeenkomst kunnen alleen via e-mail of schriftelijk worden doorgegeven tot 24 uur voor aankomst bij 247parking.
Voor annuleringen binnen 24 uur geldt dat rekening zal worden gehouden met de omstandigheden waaronder wordt geannuleerd m.b.t. het al dan niet doorberekenen van gemaakte kosten. Kosten kunnen bestaan uit reservering parkeerfaciliteit (€7,50) en chauffeurs kosten (€15,00). In geval van No Show (niet komen opdagen) zonder reden van opgaaf kan 247parking het volledige reservering bedrag in rekening brengen.
Bij annuleringen wordt het volledige bedrag minus de annuleringskosten terug gestort.
247parking behoudt het recht de tarieven te wijzigen. De wijziging wordt niet in aanmerking gebracht bij eerder gemaakte reserveringen.

Artikel 5 – Privacy

247 Parking respecteert uw privacy. Daarom verstrekken wij in geen geval uw persoonsgegevens aan derden.

Artikel 6 – Verplichtingen, bevoegdheden reiziger

Reiziger dient alle apparatuur (elektronica) te hebben uitgeschakeld. 247parking zal slechts gebruik maken van de elektronica die nodig is voor het verrijden van het voertuig (o.a. verlichting, spiegelbediening, stoel). Indien het voertuig niet start, zal 247parking geen actie ondernemen om het voertuig te starten, tenzij de reiziger dit wenst. Het risico ligt dan bij de reiziger die 247parking opdracht heeft gegeven.
Reiziger dient bij aankomst de autosleutels af te geven aan 247parking.
Uitzondering op 6.3 indien reiziger heeft gekozen voor zelf parkeren, kan reiziger sleutels houden.
Reiziger dient er voor te zorgen geen waardevolle spullen in de auto achter te laten.
Reiziger dient zorg te dragen dat het voertuig tijdens de reserveringperiode, afdoende verzekerd is.
Reiziger dient zorg te dragen voor aanwezigheid kentekenbewijs in de auto.

Artikel 7 – Aansprakelijkheid

247parking zal haar werkzaamheden naar beste kunnen verrichten en daarbij de zorgvuldigheid in acht nemen die van haar kan worden verwacht. Indien een fout wordt gemaakt doordat de reiziger aan 247parking onjuiste of onvolledige informatie heeft verstrekt, is 247parking voor de daardoor ontstane schade niet aansprakelijk.
247parking heeft de bevoegdheid en het recht de auto van de reiziger te verplaatsen.
247parking is niet aansprakelijk voor directe door de reiziger geleden vermogensschade uitsluitend met betrekking tot de auto die te wijten is aan opzet of grove schuld van 247parking of haar medewerkers.
247parking is niet aansprakelijk voor beschadigingen aan het voertuig van de reiziger die ontstaan tijdens het vervoer naar en/of in de periode dat het voertuig geparkeerd staat en/of vervoer van- en naar de diverse parkeerlocaties. Parkeren gebeurt op eigen risico van de reiziger. Reiziger wordt geacht zijn voertuig afdoende te hebben verzekerd. 247parking is op geen enkele wijze aansprakelijk te stellen voor diefstal. Diefstal voor, tijdens of na de parkeerperiode kan niet op 247parking verhaald worden.
Indien de reiziger tracht aan te tonen dat zij schade heeft geleden door een fout die bij zorgvuldig handelen zou zijn vermeden en/of als gevolg van een toerekenbaar tekort schieten van 247parking, dan nog is 247parking niet voor die schade aansprakelijk, tenzij er sprake is van opzet en/of grove schuld, dan voor zover haar verzekering de schade vergoed.
Voor vermogensschade ontstaan door niet tijdig kunnen inchecken kan 247parking niet aansprakelijk worden gesteld. De verantwoording tijdig op Schiphol aanwezig te zijn ligt bij de reiziger. Aansluitend op voorgaande wordt door de meeste vliegmaatschappijen aan hun reizigers gevraagd 2 tot 2,5 uur van te voren aanwezig te zijn om te kunnen inchecken.

Artikel 8 – Vervaltermijn

Voor zover in de overeenkomst niet anders is bepaald, vervallen vorderingsrechten en andere bevoegdheden van de reiziger uit welken hoofde ook jegens 247parking in ieder geval na het verstrijken van drie maanden vanaf het moment waarop zich een feit voordoet dat reiziger deze rechten en/of bevoegdheden jegens 247parking kan aanwenden.

Artikel 9 – Extra diensten: compensatiecheck

247Parking tracht haar klanten zoveel mogelijk te ontzorgen. In dit kader biedt 247Parking naast parkeergelegenheid en/of valet en/of shuttle parking ook aanvullende diensten aan die betrekking hebben op een verbetering van het gehele reistraject van haar klanten gedurende de periode dat zij van de diensten van 247Parking gebruik hebben gemaakt. Een van deze extra diensten is het controleren of reizigers in aanmerking komen voor compensatievergoeding van een luchtvaartmaatschappij, indien er sprake is geweest van vertraging, annulering of overboeking (zoals geregeld in (luchtvaart) Verordening (EG) Nr. 261/2004 of soortgelijke regelgeving). 247Parking tracht zo kort mogelijk nadat een dergelijke gebeurtenis is opgetreden, haar klanten daarover te infomeren.

247Parking maakt voor de uitvoering van deze extra dienst gebruik van een in reisrecht gespecialiseerde partij, namelijk Claimingo B.V. te Utrecht. Als uit de gegevens van 247Parking blijkt dat haar klanten in aanmerking komen voor compensatievergoeding, dan zal 247Parking haar klanten vervolgens doorverwijzen naar Claimingo. Claimingo zal op verzoek van 247Parking telefonisch (dan wel schriftelijk) contact zoeken met klanten die in aanmerking komen voor compensatievergoeding.

Artikel 10 – Toepassing recht, slotbepaling

Op alle rechtsverhoudingen tussen 247parking en de reiziger is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Het copyright van het materiaal op deze website is eigendom van 247parking.

Ik ga akkoord dat mijn persoonsgegevens doorgegeven worden aan Aviclaim B.V. zodat zij kan controleren of de ingevoerde vluchten vallen onder wetgeving 261/2004. Daarnaast mag de bovengenoemde partij mij informeren als ik mogelijk recht heb op compensatie.

Contactgegevens

Anderlechtlaan 250
1066 HL Amsterdam

Telefoon: +31 (0)20 - 303 3460
E-mail: contact@247parking.nl

KvK: 87869918
BTW: NL864432124B01
Bank: NL67ABNA0115565639

Boek met onze
247 Parking-app

U heeft alles in de hand

Met de parkeer-app van 247 Parking heeft u uw auto letterlijk altijd binnen handbereik. U reserveert snel en eenvoudig binnen 30 seconden uw parkeerplaats. U profiteert van doorlopende acties en kortingen. En met de optionele GPS tracking-mogelijkheid weet u altijd precies waar uw auto is. Download de app nu bij Google Play of in de App Store.

De 247 Parking app